這是2008年選的畢業歌曲,特別選的是小康妮的歌曲,因為是兒童版本所以小朋友真能唱唷...副歌的部分雖然感覺好像唱了八百次 不過如果能讓小朋友分部唱或是趁此時做隊形變化,感覺就不會太冗長了!
雖然有點高亢,不過畢業歌曲就是講求現場的音效效果,所以出來的效果OK的啦!

You raise me up

When I am down and oh my soul so weary

每當我心情低落,我的靈魂如此疲憊

 When troubles come and my heart burdened be 
每當麻煩接踵而來,我的內心苦不堪言  

Then I am still and wait here in the silence 
然後,我會在這裡靜靜的等待

 Until you come and sit a while with me 
直到你出現陪我坐一會兒

You raise me up so I can stand on mountains 
有你的鼓勵,所以我能攀上的高山

You raise me up to walk on stormy seas 
有你的鼓勵,所以我能橫渡狂風暴雨的大海

I am stong when I am on your shoulders 
我是如此堅強,當我倚靠著你時

You raise me up....to more than I can be. 
因為你的鼓舞....讓我超越了自己.

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Tr. Trina 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()